Tuesday, September 04, 2007
Τι κι αν ειμαι ροκ..
Εχθές με πήρε η Έλλη και πήγαμε συναυλία :) Δεν έχω παράπονο φέτος με έχει πάει σε μπόλικες!! Ας μήν το συζητήσω τις τελευταίες μέρες δεν έχει αφήσει συναυλία για συναυλία και θέατρο για θέατρο :p ( ναι ναι Ελλάκι σε δίνω στεγνά :p) . Πήγαμε στο Κατράκειο και είχαμε την τιμή να δούμε μεγάλους καλλιτέχνες σε μια φανταστική συναυλία με την ονομασία Τι κι αν είμαι ροκ. Πέντε σχήματα μαζί μας ταξίδεψαν.. πάρτε και εσείς μια γεύση με αυτά που ξέχώρησα..

Πλίατσικας με τον Μανωλάκη




Κίτρινα ποδήλατα (θεοί!!)



Μαχαιρίτσας και Μπουλάς τραγουδάνε Πρίγκηπα



Παπακωνσταντίνου προτρέποντας μας να κρατήσουμε γερά!



και η αποθέωση ο ένας και μοναδικός Γιάννης Ζουγανέλης!!!










 
posted by stellini at 8:23 PM | Permalink |


2 Comments:


  • At 11:15 AM, Blogger Ellie

    Κι έχει και συνέχεια!!! Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι ξεμπερδέψαμε με αυτά!!! Τουλάχιστον άλλες 2 στάνταρ και μετά βλέπουμε ;)

     
  • At 4:57 PM, Blogger stellini

    μπραβο λε Ελληνι μου που φροντίζεις για την μουσική μου παιδεία!!! αντε και εγώ θα σε πάω στον Shrek :P :P